بررسی روش های زیبایی شکم و پهلو
نوشته شده توسط : مونا احمدی

 در گذشته با جدا کردن یک قاچ از شکم بزرگی که همانند هندوانه جلوه می‌کرد، برای کوچک کردن آن سعی می‌شده است. هر چند آن روش نتیجه‌ی مطلوب و قابل قبولی نداشته است، ولی همین اقدام باعث شد تا پیشرفت‌هایی در جراحی زیبایی شکم و پهلو رخ دهد. با پیشرفت علم پزشکی در زمینه‌ی زیبایی انواع روش‌های زیبایی شکم و پهلو روی کار آمد. از آن پس دیگر کسی تمام عمر برای شکم بیش از حد بزرگ و آویزان خود خجالت نمی‌کشد. زیرا می‌تواند با انجام هر یک از جراحی‌های زیبایی شکم و پهلوی مناسب خود به شکمی صاف و تخت دست پیدا کند.
همیشه ورزش و رعایت رژیم غذایی نمی‌تواند شکم زیبا و لاغر فرد را به او بازگرداند. گاهی اوقات راه چاره‌ای جزء جراحی زیبایی نیست. در روش‌های نوین جراحی شکم و پهلو، چربی اضافی را از بافت عضلانی زیزین به صورت کامل جدا نموده و پوست اضافی را کشیده و جدا می‌کنند. کشش پوست باعث پایین آمدن جای ناف خواهد شد، به همین دلیل مجبور به جدا نمود و قرار دادن آن به صورت مصنوعی در مکان اصلی خواهند شد.
با این حال نتایج حاصل از روش‌های فعلی جراحی شکم می‌تواند رضایت بسیاری از افراد چاق از ناحیه شکم و پهلو را جلب کند. بسته به شرایط هر فردی، نوع و میزان چاقی شکمی و همچنین نظر جراح تحت هر یک از جراحی‌ها قرار می‌گیرند. در جراحی ابدومینوپلاستی که خود تکنیک‌های مختلفی دارد، فقط بافت چربی و پوست اضافی ناحیه شکم برداشته می‌شود و در جراحی زیبایی شکم و پهلو علاوه بر شکم، بافت چربی اضافی پهلو نیز حذف و ترمیم می‌گردد. البته افرادی که پوست ارتجاعی و مطلوبی دارند نیاز به جراحی‌های گسترده و با برش نخواهند داشت و چربی اضافی با انواع تکنیک‌های لیپوساکشن، لیوماتیک یا لیپولیز حذف می‌گردد.
منبع: روش های زیبایی شکم




:: برچسب‌ها: روش های زیبایی شکم ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: